To ξυπνητήρι χτύπησε στις 4:00. Ύπνος 3 ωρών. Πρωινό με το ζόρι. Ψωμί , μέλι, ταχίνι, μπανάνα … και νερό, πολύ νερό. Τουαλέτα … σημαντικότατο. Ένα τελευταίο τσεκάρισμα:  vest, buff, ρολόι, γυαλιά ηλίου, υδροδοχεία, gel, μαγνήσια, αλάτι, όλα εντάξει και σε 5 λεπτά βρέθηκα στην πλατεία του Λιτοχώρου με φίλους και συναθλητές να αναχωρούμε με το λεωφορείο για τον Δίον. Άλλοι ενθουσιώδεις, γελαστοί και λαλίστατοι και άλλοι αγχωμένοι, σοβαροί και λιγομίλητοι.